Garbos

Det finns en tjej i klassen, Nattis som jag börjat umgås mer med än dom övriga. Hon fyllde år igår och hade bokat bord på Garbos i Sumpan. Middag med hennes vänner, sambo och syster. Och så lilla jag. Trevligt folk tycker jag. Majoriteten iaf. Vi alla åt en varsin köttbit och drack ett glas vin. Sen rörde vi oss upp på dansgolvet. Drack drinkar, shoots å dansade oss svettiga. Halv två var jag tillbaka hemma.

I säng kom jag inte förräns vid tretiden eftersom Emil vaknade när jag kom hem och inte ville somna om. Så vi satt vakna i soffan, diskutera livet, borstade tänderna en gång till. Drack lite vatten och busade innan vi tyckte att klockan nog var lite mycket ändå å kröp tillbaka till kojs. Å som tur var tog Jonas grabbarna i morse så jag fick sova till tio. Välbehövligt och skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0