Hexato

Den nya intresset hemma hos oss är nu Wii. Med Super Mario i spetsen. Jonas visade detta spel för Elias för ett tag sen. Och det bet sig fast omedelbart.

Han är jätteduktig, man märker verkligen hur fort barn snappar upp och lär sig. Om vi inte bromsar honom kan han sitta där i timmar och åter timmar. Äggklockan är den nya grejjen. När den ringer stänger vi av spelet. Och minst en spelfri dag i veckan. Hårda bud i Mellerud! Det bästa är ändå att åka till Jessica tycker han själv. För där får man spela så mycket man vill, och så får man choklad också. Skitungen min alltså.

Jag hittade två tröjor med super mario och vänner på som jag köpte till han. Jag vet inte om det var ett misstag. Varje morgon innan dagis frågar han efter dessa. Och får han inte ha nån av dom blir det sura miner. Hans fröken berättade att han hade stolt visat upp sin nya tröja med super mario på, MEN man fick inte röra den. Då kan den gå sönder. Ja vad säger man, han är nyförälskad...

Kommentarer
Postat av: Nicole

Samma sak här hemma Tina =)

2012-02-17 @ 15:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0