Lite nytt

Och så hade helt plötsligt en vecka passerat. Dagarna springer förbi och jag hinner inte riktigt med. Tänker att nu måste jag sätta mig ner och skriva vad som händer i mitt liv. Dokumentera lite. Och innan jag vet ordet av ligger jag i sängen och ska sova. Vad hände där innan?!?

Iaf i veckan har jag äntligen fått mig en ny telefon. Köpte en snygg HTC som jag vet är en telefon som funkar bra. Det svider i plånboken när man köper nya telefoner nuförtiden. Men jag blev nöjd iaf, och tanken är ju att jag ska leva med denna lite längre än vad jag gjorde med min Ericson. Ringde förresten Sony Ericsson och ifrågasatte deras hantering av garantiärenden och om det kanske inte är så att det är nån form av konstruktionsfel på min typ av telefon. Det han kunde konstatera är att telefonen är utsatt för yttre våld. Då gäller inte garantin. Den meningen tror jag han sa 5 gånger under vårat samtal. Idiot var han jag fick prata med iaf, osympatiskt. otrevlig, och väldigt insnöad. Han gjorde det extra klart för mig att en Ericsson aldrig kommer hem till mig igen.

Och sen så har jag nu i helgen gett mig in i en kamp med Emil. Nu är det slut på mjölk-i-nappflaska-en-gång-i-timmen-hela-natten fasonerna. Vi satte igång i fredagsnatt. Han skrek mellan 24-03. Somna utmattad och vakna och gnydde lite till och från därefter.
Natten mellan lördag och söndag gick bättre. Han vakna flera gånger lite gnällig, men somna om själv i sin säng utan att jag behövde plocka upp honom. Hoppas det går lika bra eller gärna bättre inatt och inga bakslag nu. För imorgon ringer klockan 6.30 och då ska vi alla upp.

Har varit ute på middag hos pappa idag. Gosat lite med Morris och haft det allmänt bra bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0