Sportlov

Idag börjar mitt sportlov. Var väl sisådär 10 år sen sist man hade sportlov. Men lika skönt då som nu. Och jag har tagit mig friheten att faktiskt vara själv större delen av lovet. Säg vad man vill om det, men jag behöver lite tid för mig själv just nu. Idag går hela dagen åt att slutföra allt med lägenheten. Eller lägenheten i sig är klar men vi har saker som ska till läkarmissionen. Det kommer en bil och hämtar upp det idag. Och så ska vi hem med lite saker till oss. Och sen ska Jonas mormor ut till Arlanda och hemåt. Så idag blir det mest bara jobb.

Sen får vi se vad veckan har att erbjuda... Jag vet iaf att jag ska göra en utflykt med Elias. Vart vet jag inte än, inte heller vilken dag men nåt kul blir det. En mamma-Elias-dag ska vi ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0