VAB

Vi har varit skonade från barnsjukdomar. Väldigt skonade må jag säga. Men nu när Emil börjat dagis så har vi lite att beta av. Denna gång var det feber och rethosta (febern tror jag iof dels beror på två härliga kindtänder som är på g) Jonas har varit snäll och tagit all vab sen jag började skolan för jag vill slippa missa så mycket som möjligt. Men nu var det dags för mig att faktiskt ta en dag, så nu är vi hemma jag och Emil. Känns lite som att vara tillbaka till mammaledigheten. På gott och ont. Saknar tiden hemma, men ändå inte. Svårt att förklara det där... Jag trivs jättebra på skolan. Har fått en skitbra lärare rent ut sagt. Hittat bra skolkamrater jag trivs med och tiderna är alldeles perfekta att kombinera med barnen. Tror det hade varit väldigt annorlunda om jag fått gå tillbaka till jobbet. Då hade jag nog tagit varenda vab och lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0