Warm-less

Igår ringer bovärden på dörren och berättar att -Tyvärr, men en av rörmokarna som jobbar här har råkat borra hål på en ledning. Ni har ingen värme! Amen... Kul start på lovet. Jag hemma utan värme. Vi som är vana vid ljuva 22-26 grader gemma nu har vi 17. Burr! Visst, en olycka händer lätt. Men det är så väldigt typiskt att det händer påmin ledig tid. För om det inte vore nog med värmen, från kl sju på morgonen borras det flitigt för att försöka lösa problemen.

Men jag har haft mer tur på annat håll. Körde en reklamationsrunda igår. Både mina vinterskor och min nya väska har gått sönder. Och jag är en duktig kvittosamlare så 500 spänn tillbaka på trasiga skor, och en ny lite snyggare väska en den förra fick jag med hem. Inte fy skam. Och sen igår kväll körde jag en löpar-runda. Första sen i november så det kändes skitjobbigt, men skönt att vara igång.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jamen de kanske ville skapa lite sportlovskänsla åt dig, du vet - behöva dra på skidoverallen inne och så... Stackare!



Men himla duktig som drar ut och springer... Jag borde jag med, snart... ;)

2012-02-29 @ 22:08:33
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0