Hurra hurra för mig idag!!

Grattis till mig 28 år idag!
Firade med skolstart, åkte sen in till stan och träffa bästa Sofia för en födelsedagslunch. Hon gick tillbaka till jobbet och jag passa på att köpa lite presenter till mig själv (fick lite presentkort jag spenderade). Sen hem till grabbarna, vi åt middag och sen festa på en varsin prinssesbakelse.

Har varit lite torrt på bloggfronten, men det är för att vi haft lite dataproblem hemma. Jonas skulle blåsa och fixa laptopen, men Emil har "hjälpt" till en del så det har blivit problem nu. Får se om han kan lösa det eller inte.

Iaf igår var min sista lediga dag, min sista mamma-lediga-ledig-med-litet-barn dag. För visst kommer jag ta ut fler föräldralediga dagar. Men inte på 1,5 år och med nyfött barn. Blandade känslor. Skönt att få ett vuxet liv om dagarna och lite social kontakt utanför hemmet. Men jag kommer (även om jag gnäller en hel del på dom) sakna tiden med mina barn.

Så idag var det dags. Min första dag i skolan. Underbart, konstigt och lite läskigt på samma gång. Jag ser fram emot allt nytt jag kommer få lära mig. Jag ser inte fam emot läxor och prov, men det är bara att bita i det sura äpplet och köra hårt framåt.

Imorgon skolas Emil in på dagis. Mycket nytt som händer så här i starten på 2012. Men jag ser det som en positiv språngbräda.

Kommentarer
Postat av: Pia

Kör på bara, du fixar det här. Jag är SÅÅ stolt!!

2012-01-10 @ 21:47:05
Postat av: Anonym

jag är verkligen världens sämsta vän som missa din dag igår. Får gottgöra med en schysst present... Grattis

2012-01-11 @ 20:45:33
Postat av: Mia

från mig såklart

2012-01-11 @ 20:45:54
Postat av: Anonym

Hut går det Tina med florist ;)? Nyfiken i en strut ;)))))

2012-01-12 @ 17:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0