O´learys

Elias fick ett frikort och sov hos sin mormor i lördags. Och med endast en terrorist tänkte vi att vi skulle gå ut med våra vänner på restaurang. Nyöppnade o´learys fick bli stället vi gick till. Med Annika, Jessica och Fuat hade vi beställt bord. Och jag tycker det blev en trevlig kväll. Lite småmissar dock. Maten tog alldeles för lång tid. Vi fick vänta 65 minuter på förätten (chips och dip tål att tillägas) och sen lite missar vid varmrätten också. Bla så fick jag å Jonas varandras mat och lite side-ordrar som uteblev. Men maten var väldigt god och Emil höll sig vid gott mod hela kvällen trots väntetider. Han charma nog hela restaurangen under tiden vi vänta. Jonas gick hem med Emil strax efter nio. Vi andra satt kvar och drack lite drinkar. En hederlig gammal Pina Colada och Ragnar bla. Gott värre. Jessica och Jonas vet jag var rätt missnöjda med kvällen men jag är inte helt med på deras noter. Absolut kan servicen ifrågasättas, men ändå nöjd med kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0