På lagning

Veckan har löpt på som den börja. Jag har gått i skolan. Elias och Emil har varit hemma sjuka tillsammans mån-ons. Torsdag och fredag har Emil varit på dagis. Han är fortfarande lite snorig. Men han behöver verkligen komma in i dagislunken nu och lära sig att det är där han ska vara på dagarna så han har varit på plats. Elias vill inte alls friska på sig. Han dras med en hosta som inte vill ge sig. Men han har piggnat på sig rätt rejält nu. Så idag efter skola och dagis åkte vi ut en sväng.

Första anhalt var att lämna in min lilla skönhet (telefonen) på lagning. Den strular bara mer och mer nu och jag fick det ypperliga tillfället att låna en likadan av en finfin vän innan hon ska ha den själv så jag kunde ju bara inte låta bli. Hoppas den kommer tillbaka snart och i tipp topp skick nu bara.

Sen iaf åkte vi till Skopunkten. Elias behövde verkligen nya stövlar. Sen Ikea för middag och hyll-köp.

Nu är vi hemma och jag är så trött, det var samma sak förra fredagen då somna jag 21.30 i soffan. Vid nio nu ikväll kände jag att jag fick svårt att hålla mig vaken. Märker att jag inte är van vid detta nya tempo. Men det ger sig snart tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0