Laptop

Så nu har jag bestämt mig. Så fort jag har lite pengar över ska jag köpa mig en ny laptop som bara blir min. Vi har det så ruskigt rörigt med datorer under en period. Jonas har fixat byggt, byggt om med den stationära.Emil har lyckats ha sönder alla våra bärbara. Å nu har jag en iPad som visst funkar så här på semestern ellerom man vill kolla typ aftonbladet. Men jag saknat att få ha min egen bärbara. Där jag har koll på mina egna saker. Det jag främst saknar är mina bilder. Har inga bilder här längre och vet inte när jag framkallade och fixade senast. Tur att jag har Sofia som tagit massaindustri bilder när vi varit på äventyr. Har ju en hel del fina bilder i mobilen också. Men dom har jag aldrig fått fram på datorn. Har liksom bara struntat i allt. Men nu nu får det vara slut på det. Nästa på önskelistan är en ny bärbardator all Tina style!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0