Öde....

Här var det tomt å ensamt. Inte med avsikt det har blivit så men jag har aldrig haft så här mycket å göra nånsin tror jag. Skolan har tagit upp stor del av av min tid. Både dagtid och kvällstid. Jag har haft slutprov, omprov, inlämningsuppgifter och studiebesök. Till min fördel dock. Omprovet gjorde att jag fick godkänt i kursen kultur och stilhistoria. Och en av inlämningsuppgifterna gjorde att jag höjde mitt betyg.

Sen har jag sprungit vårruset. Gick bra, satte 30 min sprang på 34. Helt okej med tanke på hur mycket folk det var.

Sen har Jonas morfar varit väldigt väldigt sjuk.mså han har varit i Boden en vecka så som grädde på moset har jag varit själv med barnen. Har somnat på soffan nästan varje kväll.

MEN nu har jag sommarlov. Första dagen idag. Så det firade jag med å åka till jobbet å säga upp mig. Skön å läskig känsla på samma gång. Har aldrig varit arbetslös i hela mitt liv. Hoppas på att hålla den trenden och hoppa på ett nytt jobb direkt skolan slutar. Vi får se...

Så nu när skolan är slut hoppas jag på en bättre uppdaterad och mer bildrik blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0