2 i 1

Känner att jag träffar mina små-barns-mamma-vänner alldesles för sällan. Men med jobb och hem och sköta så blir det sällan tid över. MEN nu fick det var nog. Jag och Sofia stämde träff igår efter hämtning av barn. Efter att vi lämnat av barnen hemma med respektive pappa så stämde vi träff på O'learys för en enkel middag. Satt i två timmar och pratade oavbrutet. En välbehövlig vila från den vanliga vardagen. Ändå kände jag på vägen hem att jag bara fick hälften sagt av det jag ville. Lite tur i oturen det då det ger oss ännu en anledning att ses igen.

Sen har jag ju en vän till jag inte träffat på länge som jag suktat lite efter. Caroline som precis har börjat nytt jobb har hon med varit allt annat än ledig. Men idag lämnade vi våra trollungar på dagis för att sen avnjuta en frukost tillsammans innan jobben börjar.

Så nu har jag fått avnjuta tid med fina vänner. Man får ta de luckor som erbjuds och göra det allra bästa av situationen. Det blev hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Verkligen ett skönt avbrott i vardagen! Tack bästa du! :)

2012-03-22 @ 13:08:49
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0