Här ska vi fira

Lördagen kom och det var den dagen då födelsedagsbarnen skulle firas. Halva gänget börjar kvällen med en tre rätters på Blekholmsterrasen. Dom har så himla fiffigt där på lördagar nämnligen att du får två likadana rätter till priset av en. Så jag slog till på en toast skagen till förrätt. Noisette med klyftisar å rödvinsås till varmrätt å en mjuk len pannacotta till efterrätt. Helt ljuvligt gott. Efter maten tog vi pendeln hem till Melanie där festen fortsatte. Vi kolla mello, käka chips, drack jellyshots och prata strunt. Efter mellot klädde vi alla på oss och gick ner till Garbos där vi hade bokat ett bord. Dock blev det en väldigt olustig stämmning då en av oss blev avvisad pga av sina skor. Iaf så gick vi andra in till vårt bokade bord efter lite om och men. Drack lite drinkar, dansade till schlager och umgicks med vänner. När jag kände mig tillräckligt glad i hatten tog jag med mig delar av ligan och begav mig hem. Trött, lite berusad och nöjd med dagen som vart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0