Rask takt

Å helt plötsligt hade en vecka passerat.

På den veckan har jag hunnit avsluta min praktik. Lite tråkigt då jag trivdes som fisken i vattnet på det stället. Men jag var välkommen tillbaka i höst om jag ville. Kul å höra.

I lördags var det dags för Elias att åka på äventyr med sin pappa. Han har börjat intressera sig mycket för dinosaurier å vad var inte mer passande än ett besök på Naturhistoriska museet. Medans storgrabbarna var på äventyr gick jag å Emil på en liten shoppingrunda i Vällingby följt av en fika hemma hos mamma. Efter middag å nattning av Emil hade vi lördagsmys med Elias i soffan med godis, popcorn och gladiatorerna. Han älskar konceptet å jag blir så glad att se när han blir så glad å nöjd.

I söndags var det storhandling av mat som gällde. En sväng på Bauhaus också där jag äntligen hittade en ny förnsterbräda till köket. Sen raka vägen hem och grädda våfflor, eller bofflor som lilleman säger.

Igår var det stängt på dagis så jag var hemma med barnen. Morgonen städade vi och gjorde fint hemma. Sen åt vi lunch och satte på oss jacka och skor å gick ut. Elias tog fram cykeln för lite premiäråk. Vi tog oss till affären å köpte glass som vi smaska i oss. Sen avslutade vi dagen med lek i parken.

Nu är det tisdag och tillbaka i skolan som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0