Hamburgare OCH pommes frites

Elias har alltid varit duktig med mat. Ätit allt, aldrig bråkat eller petat. Men nu har han börjat bli en stor medveten kille med en extremt stark vilja (undrar vart den kan komma ifrån, viljan alltså) och han petar numer i nästan all mat. Allt han vill ha är pannkakor, köttbullar med pasta eller hamburgare och pommes frites. Så så fort middagen serveras och denne inte innehåller nåt av ovannämnda blir det gnäll gnäll gnäll. Så efter en vecka då han ständigt gnällt på middagen sa jag lätt irriterat att man kan inte leva på köttbullar och hamburgare. I tårar utbrister mitt kära barn -Men mamma jag pratar inte om hamburgare, jag pratar om hamburgare OCH pommes frites!! Unge alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0