Unge till salu!

Idag visade sig Emil i sitt bästa esse. Förmiddagen var som vanligt, vi var ute i solen åt lite glass och hade det bra. Jocke kom med hem och vi åt lite middag. Sen den vanliga duschen som krävs efter hans måltider. Då sätter han igång med rackartygen. Först häller han hinkar med vatten i kattlådan. Det blev som en stor cementklump. Suck, upp med Emil och sen fixa kattlådan. När jag kommer ut från badrummet har han fått tag på min laptop och gissa om jag blir tokig när jag ser att han har slitit loss typ hälften av alla tangenterna p tangentbordet. Tredje datorn i ordningen som han gör så med. Unge, gah!!! I säng med odjuret och försöka lugna ner mig. Han lägger sig ner så snällt och ligger å bökar lite å pratar med sig själv. När jag smyger in ser jag att blöjan ligger bredvid honom, den sitter inte på... Jo men då har han ju slitit av sig blöjan och sen kissat ner hela sängen. Kära underbara barn, ibland driver du din mamma till vansinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0