Flyttgrytan

Så, nu harvjag stått vid spisen en timme mellan sju och åtta. Anledningen till detta moronkok är att imorgon flyttar min mamma. Och hon bad mig gör en liten gryta så vi har nåt att äta under dagen. Och eftersom jag har praktik den här veckan och just ikväll ska jag vara på praktiken till klockan 18 så kändes det rätt skönt att vara klar med grytan. Ska göra en vitkålsallad när jag kommer hem bara. En annan anledning till att jag gör det nu är att min söta avkomma, den minsta av dom alltid ska hjälpa till vid spisen. Och det kan man tycka är väldigt kul. Jo på ett sätt, men han lyssnar lixom inte riktigt på vad jag säger. Han vispar, vevar, skakar och rör i alla pannor. Spelar ingen roll vad som ligger i. Så kul? Jo den stund som inte hjärtat sitter i halsgropen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för den goda flyttgrytan och tack för all hjälp med flytten. Kram Mor:)
PS Är glad för att du börjat skriva igen !

Svar: Alltid för dig mamma
Ting

2012-09-23 @ 09:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0