Jag tycker inte om! Eller?

Maten står på bordet och gänget kallas in, då ljuder som nästan alltid Elias. Åhh jag tycker inte om! Jag frågar han om han vet vad det ens är för mat? Nää men jag tycker inte om. Det är ett återkommande secnario vid middagsbordet. Vanligtvis brukar han vägra smaka också. Men just igår så sa jag till han att han måste smaka maten för det är nånting han aldrig ätit förut så han kan omöjligt veta om det är gott eller inte. Och sen kan han berätta hur det smaka. Så han tar en smakbit och utbrister gladeligen, mamma det var jättegottt!! Äter upp allt och vill direkt ha mer.

Vad är det med barn och mat egentligen? För det är ju inte så att vi är unika med detta. Hur som helst, Elias hitta en ny hit! Perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0