Katt eller kanin?!?

Vi har vad jag trodde var en söt katt här hemma. Men jag tror inte riktigt hon förstått själv att det är just katt hon är. För när det kommer till sladdar och kablar så gnager, gnager, gnager hon som aldrig förr. Riktigt jävla irriterande rent ut sagt. Två mobilladdare har hon tuggat i två delar. Men det har varit lugnt ett tag. Tills nu i helgen... Elias nintendo ds3 låg på laddning, men det laddades ju inte. Trodde den var trasig när jag ser att sladden hänger lös. Två delar. Katten har varit i farten igen. Dumkatt!! Tacka vet jag kjell och company som räddat oss med nya sladdar. För när jag skulle kolla vad en orginalsladd på elgiganten kostade ville dom ha 300 spänn för en laddare... Trodde inte det var sant. Aldrig att jag betalar det för en liten sladd. Men på kjell hade dom en sladd för en hundring. Taget! Så nu är spelet nyladdat och ngen nöjd. Katten vet jag inte va jag gör med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0