Lagen om all jävlighet!

Haft lite trevliga middagsgäster ikväll, man får ju passa på när man är solo. Systrarna Lööw var här å gjorde mig och barnen sällskap. Trevligt! Kvällen kommer så mina vänner går hem. Jag nattar barnen och jag häller upp ett glas dricka sätter mig i soffan å tänker, äntligen! En stund framför tvn innan det är dags för sängen. Slår på tv och boxen. Ska byta kanal då Dallas precis börjar (inte riktigt min typ av program) men det händer inget. Hmm... Byter batterier i kontrollen, fortfarande händer inget. Vafaan.... Drar ur strömmen, testar ett nytt par batterier som jag vet är ok. FORTFARANDE INGET! Tvn funkar, boxen är igång men kontrollen funkar inte. Och det finns såklart inga knappar på själva boxen man kan byta kanal med, udda!! Så (och detta kan man tycka är ett värdsligt problem) sitter jag hemma solo en vecka OCH KAN BARA KOLLA PÅ KANAL 4. Är inte det lagen om all jävlighet eller vad?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0