Solo i stan

Jonas har åkt till Boden en vecka. Han passar på och hälsa på lite familj eftersom vi inte var där i somras. Och jag blev kvar hemma i stan solo med kidsen. Och gårdagen gick hur smidig som helst. Jag hämta barnen, vi gick hem och la pussel och Emil dansa som han alltid gör. Åt lite mat och fortsatte leka. Och just igår somna barnen hur enkelt som helst. Emil efter lite protester i sin säng. Elias skulle vänta i soffan medans jag la Emil men han var tydligen trött för när jag kom ut sov han redan. Så det blev en lugn kväll.
 
Nu är barnen lämnade på dagis. Jag har förberett lite inför kvällen. (så perfekt nu när jag har praktik som börjar först kl 10. Då hinner jag förbereda på morgonen så blir inte eftermiddagarna så stressiga). Vi får lite matgäster idag. Jessica kommer över. För i söndags frågade Elias omm vi inte kunde åka till Jessica och hälsa på, dessvärre kunde inte hon det så han blev jätteledsen. Vi kompenserar det med en middag ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0