Springsällskap

Jag har sen en tid tillbaka börjat springa. Ett tappert försök att hålla mig i nån typ av form. Och lite har jag väl iaf lyckats med tanke på att jag sprang både Vårruset på 5 km och Tjejmilen på 10 km i somras. Nyligen har jag även börjat köra lite på utegymmet vi har här på Grimstafältet. Brorsan introducera mig. Känns dumt och inte ta chansen när jag har den. Så ikväll var det dags för en svängom. Elias frågade om han fick följa med, först sa jag nej men han bad så snällt så jag lät han få följa med. Och charmigare unge får man leta efter. Vi sprang ömsom promenerade till utegymmet. Jag körde mina saker och han lekte lite på egen hand. Och från stunden vi klev utanför dörren till det att vi var tillbaka har han pratat oavbrutet. Om allt mellan himmel och jord. Han borde bli trött på att prata så mycket men tydligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0