23/2-Mello, vänner och försen födelsedag

Visserligen fyllde jag år i januari, men först nu fick jag till en middag för tjejerna. Eftersom jag ville ha det banfritt och inte hade mage att slänga ut Jonas och barn så blev det middag hos Jessica. Jag gled över vid fyra och började förbereda. Vid sex kom tjejerna. Vi åt fläskytterfile med osttäcke, tzatsiki och citronpasta. Efter maten rullade vi in mot soffan. Dukade upp godis vin och presenterna jag fått (som jag ärligt talat inte alls räknat med så det var en glad överraskning). Blommor, örhängen och victoria secret dofter fick jag. Super! Tack tjejer!
 
Lagom till presenterna var öppnade var det dags för Melodifestivalen. Jag plockade fram glassbomberna jag gjort som vi gottade på.
 
Efter mellot blev det Sing Star. Melanie vinner showpoäng där vill jag säga. Efter sånger, skratt och samtal blev klockan ett och dags att runda av. Kvällen var väl till belåtenhet!
 
Och stort tack till dig Jessica för att vi kunde vara hos dig!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0