25/1-Åter hem

Vips!
 
Redan hade en vecka gått, jag kan ärligt säga att det var skrämmande hur fort denna vecka gått. Jag var inte redo att åka hem överhuvudtaget. Emil och Jonas hade det bra hemma, allt funkade och jag hade det helt underbart med Elias. Jaja... Allt gott kommer till ett slut.
 
Elias började morgonen med ett avslutande dopp i poolen. Jag fixade frukost medans mamma plockade lite. Gick in och väckte två trötta bröder som sov efter gårdagens avslutningsöl.
 
Efter frukost satte jag mig tio minuter i solen och njöt innan det var dags att gå in och packa ner det sista.
 
Klockan 11 kom bussen och hämta upp oss och körde mot flygplatsen. Incheckning gick bra, men det tog en hel evighet så vi hann inte knalla runt inne på flygplatsen som jag hade sett fram emot. Det var bara in och snabbt köpa en varsin fralla till lunch och akutköpa en whisky till pappa där hemma som jag lovat.
 
Ja och sen var det bara att kliva på flygplanet och vänta in ankomsten till vintern. Hej då sommaren, solen, värmen!
 
Och sist men inte minst. Av hela mitt hjärta TACK mamma för denna upplevelse och möjlighet! Jag älskar dig!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Åhh, Tack själv Mitt Hjärta. Jag tycker oxå det var en fantastisk vecka å är glad att det blev såå lyckat. Jätteroligt att du har dokumenterat veckan så fint.

2013-02-10 @ 10:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0