2/3-Karoke och japansk mat

Många födelsedagar nu. Melanie var näst på tur. Och hon valde ett lite kul annorlunda sätt att fira på. På en japansk restaurang där hon hade bokat ett karaoke rum. Var tveksam till en början. Men men såklart åker jag med in och kollar läget. Till min förtjusning hade jag så fel. Var riktigt kul. Vi beställde dricka och slog oss ner vid borden. Vissa satte igång och sjunga på en gång andra kom igång lite senare.
 
Efter en stund var det dags för middagen. Jag beställde en karaokelåda bestående av, yakitori, yakiniki, kålsallad, sushi och ris. Riktigt gott!
 
Efter maten blev det sång sång sång och skratt!
 
Efter karaokebaren avvek dom flesta i ligan men jag, Melanie, Emelie och Jessie åkte vidare till Söder till Ett Ställe. Dans, dricka och kul med vänner var vad natten bestod av. Nöjd satte jag mig i en taxi och var hemma vid halv tre.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0